הרמטכ"ל לסגנו החדש האלוף הרצי הלוי: " שמח מאוד לקבל אותך כשותפי"

קובי פינקלר No Comments on הרמטכ"ל לסגנו החדש האלוף הרצי הלוי: " שמח מאוד לקבל אותך כשותפי"

טקס חילופי סגן הרמטכ"ל נערך היום בקריה בת"א. האלוף אייל זמיר עוזב את תפקידו סגן הרמטכ"ל אותי מילא בשלוש השנים האחרונות בהצלחה. במקומו ייכנס האלוף הרצי הלוי

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האלוף הרצי הלוי נכנס היום (ראשון) לתפקידו כסגן הרמטכ"ל אביב כוכבי, במקומו של אלוף אייל זמיר, שכיהן בתפקיד כשלוש שנים. טקס החילופים נערך במחנה "רבין" (הקריה) במעמד שר הבטחון, מר בני גנץ, ראש המטה הכללי, רב-אלוף אביב כוכבי ומפקדים.

שר הביטחון, בני גנץ אמר בטקס: "אני מודה לסגן הרמטכ"ל היוצא אלוף אייל זמיר ולבני משפחתו. אייל, לאורך השנים אתה מייצג את הפיקודיות השקטה והממלכתית, והמקצועיות לצד היוזמה והיצירתיות. ידעת להוביל מול כלל מקבלי ההחלטות את פעולות צה"ל בקורונה, ביחד עם פיקוד העורף, כשכולם יודעים שיש על מי לסמוך בשקט ובבטחה".

שר הביטחון פנה לסגן הנכנס ואמר, "אלוף הרצי הלוי, אתה קצין של מבצעים מיוחדים שיודע לרדת לפרטים, אבל כפי שהוכח בשומר החומות, גם מפקד שיודע לבנות מערכה, ולשלב בין כלל הזרועות והיכולות הנדרשות. כעת, מוטלת עליך המלאכה להמשיך בבניין הכוח".

הרמטכ"ל אביב כוכבי אמר בטקס: "תפקיד סגן הופך כיום ליותר משמעותי, כיוון שבעת הזו בניין הכח כולו הוא רב זרועי. אייל – עשית תפקיד יוצא מן הכלל, תפקיד שנתן לי הרבה מאוד ביטחון. בפעילות המבצעית ובהיבטי בניין הכוח, בתפיסת ההפעלה. הבאת נסיון רב, שיקול דעת, פרקטיות, פרגמטיות, ומעל הכל הבאת תוצאות רבות".

הרמטכ"ל פנה לסגנו הנכנס ואמר, "הרצי – אנחנו מכירים שנים רבות, אני שמח מאוד לקבל אותך כשותפי. אני סומך מאוד על תבונתך, על ניסיונך המבצעי, על כושר השיפוט שלך ואני מצפה שנמשיך לממש את תר״ש ׳תנופה' יחד. שנמשיך להשתנות, ונמשיך לעשות צבא טוב יותר שמטפל באנשים שלו טוב יותר".



0 תגובות